Thursday, March 22, 2007

1ST WeDdInG In da GrOUP




yuh hu.....

6 comments:

Puaka Petaka said...

hai sulu_daiszie. untuk tidak menghampakan kamu, saya beri alamat email saya.

moh_d_zikri@yahoo.com.my

no. telipon nak?

SuLu_DaiSzie said...

no. nak wat pa kalu nak bagi telepon ka stater pack ka leh gak ah.....
kuihehhehehehheheheh

Puaka Petaka said...

mana la nak tau. kot-kot susah nak handar mail, boleh la hantar sms. 1 sen saja.

so, apa cerita pada masa sekarang?
masih maintain atau dah banyak perubahan?

kadang-kadang aku terpikir apa masalah aku dengan hang. nak bertegur pun susah......
aku ingat ko dengan amirul saja, tapi aku, budak kelas sendiri.

boleh elaboratekan penyataan ini?

SuLu_DaiSzie said...

cerita tak banyak....

biaser ajer kalau nak tau aku ader berubah ker dak pi ah tnayer kengkawan yang datang majlis piza tuh pretty_cure,pretty_ugly,punjunk,ida ker dan saper-saper yang hadir ah...
sebab mungkin aku cakap aku tak ber ubah tapi org lain cakap aku dah lain ker akn maner nak tau...

uuhhh...anti abg rambut kertak aku terjah...
issu panas nih....
bahyer...
aper permasalahannyer aku pun tak pastih lah...tapi aku memang jarang tegur org pun kan...
hang pun duk tengok-tengok jer tegur aku tak gak....
contonyer macam ngan zool aku pun tak tegur dier gak kat poli....
tapi kat cinih duk main chakchak lagik...
mungkin kalau hang sambung samer tempat...kiter akan bertegur balik kot.....

ok tak elobration tuh atau...masih tak puas hati gak....???

aweez qarnie said...

Attention to all unit!!
attention to all unit!!
Suspect approaching..I repeat..suspect approaching..All unit please stand by..over!

Puaka Petaka said...

aLAMAK kANTOI. BAik aku lari dari sini.

Apa masalah aku?
apa aku dah buat?