Sunday, November 25, 2012

Setelah sekian lama

waktu waktu lapang aku tengok balik blog polimer...alhamdulilah aku sgt sgt bersyukur sebab senantiasa ditakdirkan berada dalam kumpulan yang sgt akrab...walaupun hanya sementara.... teringat balik masa kat poli dlu...macam macam ader... masih ader lagik post arwah Adib...Al-Fatihah buat beliau..... terlampau banyak kenangan manis disana.... berkenalan dengan org yang memberi aku tau erti sahabat sejati , org yang memberitahu erti sayang yang sebenar.... org yang sangat penyabar dan sentiasa memberi aku peluang...pendek kata kesemua org yang aku kenal di polimer sgt sgt memberi kesan positif dalam hidupku..... aku sgt bertuah dikurniakan kawan kawan seperti itu... tapi aku agak terkilan dengan diriku sendiri kerana tak berusaha memberi ruang pada org yang benar benar menyayangi aku...aku tak pernah membenci sesiaper ....tapi cuma aku tak tahu nak memberitahu betapa aku sayang pada dier...itu sahaja ... mungkin cara aku dan dia berbeda dan tak sama.... kalau aku boleh menerangkan aper sebabnyer dan mengaper sejujur jujurnya aku lakukan begitu padanya ....pada dier mungkin sekarang aku akan lebih bahagia , tapi tak mengapa....aku akan sentiasa bersangka baik...aku percaya...satu hari anti aku akan dikurniakan cahaya itu..bersama dengan org yang mungkin seperti dia.....bahkan lebih baik dari dier..... aku rasa bahagia biler ada dekat dengan dia , biler ingat balik kesemuanya...detik yang aku lalui bersama denganyer ....sangat gembira...tapi...kini dier dah gembira... rasenyer tak perlu aku nak mengimbau kenagan yang dah berlalu itu.... kerana aku dah tinggalkan semua kenagan di sky bridge , aku tinggalkan kenangan di dataran helang itu dan yang terakhir aku tinggalkan kenangan di lapangan terbang itu......

No comments: